#AsuultSambar :

ASUULT.NET - МОНГОЛ УЛС МАНДАН БАДРАГ!
It is currently Apr.27.18 6:22 am

All times are UTC+09:00




Post new topic  Reply to topic  [ 32 posts ]  Go to page Previous 1 2
Author Message
PostPosted: Sep.14.12 12:19 pm 
Offline
Жинхэнэ Бука Гишvvн

Joined: Dec.22.03 3:33 pm
Posts: 2755
viewtopic.php?f=318&t=186437


Top
   
PostPosted: Sep.14.12 12:46 pm 
Offline
Хvнд Гишvvн
Хvнд Гишvvн
User avatar

Joined: Feb.04.06 1:19 pm
Posts: 152
sin|x|*baZy**TRm wrote:
Hun bolgonii biye oor chinii biyed sain tohirch magad. Amralt, hoolloltoo zohitsuulaad 3n sar hiigeed uz

:wd:


Top
   
PostPosted: Sep.14.12 12:54 pm 
Offline
Хvнд Гишvvн
Хvнд Гишvvн
User avatar

Joined: Feb.04.06 1:19 pm
Posts: 152
ЕТВ wrote:
Тэр давтамж бол үзүүлсэн ачааллаас чинь л хамаарна. Булчингаа бүрэн ачааллуулж, temporary failure-д хүргэж чадсан бол тэгээд сайн амрааж, нөхөн сэргэх хугацаа өгөх хэрэгтэй. Булчин чинь хэд хоногт амарч байна гэдгээс шалтгаалаад давтамжээ нэмж хасна. 2 хоноод бүрэн амарчихаж байгаа булчинг дараа долоо хоног хүртэл ачааллуулахгүй бол тэгээд амралт нь ихсээд байна л гэсэн үг.

Харин заримдаа амралтаа ихдүүлээд заримдаа багасгаад байхын яг сайхан нэг TEMP -тэй явж байгаам алга!! Амралт ихдлээ гээд буруу юм байхуу. Нэг бүрчлэн хийсэн дасгалуудын тоо, давтамж, жингээ бичиж авч байхаас. Маш сайн статистик хөтлөхөөс.


Top
   
PostPosted: Sep.14.12 3:50 pm 
Offline
Эртний Эрдэнэ Гишvvн
Эртний Эрдэнэ Гишvvн
User avatar

Joined: Feb.13.07 3:29 pm
Posts: 618
Location: HELL !!!
tamhi her surug nuluutei bol? hayasan deer vv?


Top
   
PostPosted: Sep.14.12 5:05 pm 
Offline
Жинхэнэ Бука Гишvvн

Joined: Dec.22.03 3:33 pm
Posts: 2755
Tamhind sain yum bdimu


Top
   
PostPosted: Sep.14.12 7:42 pm 
Offline
Эзэрхийлэн Эзлэгч Гишvvн
Эзэрхийлэн Эзлэгч Гишvvн
User avatar

Joined: May.22.10 7:43 pm
Posts: 956
Location: mongolia
........ https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... =3&theater
heregtei ym bichsen bna gj bodj bna....



hola guys this post is only for advanced people жинхэнэ hardcore workout гэж юу байдгийг одоохондоо мэдрээгүй аль эсвэл нэг зйүлээ давтсаар байгаад уйдсан залуус аль эсвэл хичээллээд байгаа хэрнээ л үр дүнг нь олж харахгүй байгаа залууст хэлэхэд дасгалынхаа хэмнэлийг өөрчлөх цаг аль хэдийн болжээ.
1. ихэнх хүмүүс ханхар цээж том хоёр толгойт гэж явсаар байгаа хөлний дасгалыг орхигдуулдаг муу зуршилтай ба энэ нь ихээхэн буруу ташаа ойлголт юм. хэрвээ чи цээжний шахалтаа дээшлүүлмээр байвал суулт хий. суулт шиг дасгалууд хүний биеийн ихэнх булчинд ордог ба үүнийгээ ч дагаад хүний бие энэ их стрессийг давахын тулд өсөлтийн гармоныг бүх биеэр цацдаг . so try squats and u'll love it
2. zero rest буюу ямар ч амралтгүйгээр дасгал хийх. энэхүү technique нь маш энгийн сонсогдох мэт боловч гүйцэтгэхэд маш хүнд юм. нэг булчинд төвлөрсөн хоёр дасгал сонгох ба (жишээлбэл: цээжний шахалт ба алдлалт) эхний дасгалыг 6-10 давталттай хийгээд шууд дараагийн дасгалруугаа орно бас л 6-10 давталт. үүнийгээ 15минут үргэлжилүүлэх ба эхний дасгалаас дараагийн дасгалруу ороход 10 секундээс хэтрэх ёсгүй. дуусгаад 5н минут амьсгаагаа дараад дахиад 2 дасгал сонгоод 15н минут хийнэ. тэгэхдээ энэ үед чи бараг туйлдаад уначихсан байх магадлалтай боловч энэ бол advanced workout plan
3. forced negatives буюу хамтрагч\ тусламжтай хийх дасгал. энийг байнга хэрэглэж болохгүй бөгөөд булчинг цоцроож томруулах зорилгоор л хийнэ. өөрийнхөө өргөж чадахгүй жинг сонгоод хамтрагчийн эсвэл өөр машины тусламжтайгаар өргөөд өөрөө аажмаар буулгана. жишээ авбал турникэн дээр доороо гантил уяж байгаад сандалны тусламжтайгаар хөлөөрөө түлхэлт аван дээшлэх бөгөөд доошоо буулгахдаа аажмаар өөрөө буулгана.
4. train heavy буюу хүндээр өргөх. энэхүү техник нь ихэнх хүмүүсийн хэрэглэдэг техниктэй төстэй. нэг орохдоо 3-4 орохоор жингээ сонгоод 2-3мин амарна. давтана
5. drop sets буюу дасгалыг хэд хийж чадахаараа хамгийн олноор хийгээд шууд дасгалын жинг багасган дахин үргэлжилүүлнэ. жишээ нь: bicep curl буюу хоёр толгойтын дасгалыг өөрийн 10 хийх жингээр ядартлаа хийгээд жингээ багасган дахин үргэлжилүүлнэ. энэхүү workout хуучин дасгалуудаас чинь шал өөр стрессийг булчинд тань мэдрүүлэх болно.
эд нар бол зүгээр л булчинг хөгжүүлэх олон аргуудын хэдэн аргаас өнгөцхөн дурдсан нь болох бөгөөд хэн fitness-г уйтгартай байна гэж хэлсэн юм чи өөрөө л өөрчлөөд өөртөө таарсан сонирхолтой хувиарыг бий болгож болно шүү дээ. фитнес бол зөвхөн хүчний спорт биш бөгөөд оюун санаа мэдлэг ихээхэн шаарддаг юм шүү.

_________________
Shan amidar eswel uh....


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 32 posts ]  Go to page Previous 1 2

All times are UTC+09:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  

Copyright Asuult.NET © 2000-2015.
Administrative Contact: Khundaga Khurelbaatar [hundaga@hotmail.com]
Tel: 1-888-303-4927, Fax: 1-888-406-2264.
Powered by phpBB © 2000-2015 phpBB Group. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited