#AsuultSambar :

ASUULT.NET - МОНГОЛ УЛС МАНДАН БАДРАГ!
It is currently Jun.22.18 4:43 pm

All times are UTC+09:00




Post new topic  Reply to topic  [ 159 posts ]  Go to page Previous 13 4 5 6 7 Next
Author Message
PostPosted: Feb.05.15 9:32 pm 
Offline
Дархлагдсан Гишvvн
Дархлагдсан Гишvvн
User avatar

Joined: Dec.03.10 9:50 pm
Posts: 1281
Sungaltiin dasgaliig beltgeliin umnu hiideg yumu eswel daraa n hiih heregtei yum bolowu?


Top
   
PostPosted: Feb.06.15 10:37 am 
Offline
• Moderator*
<b><font color=#0000FF>• Moderator*</font></b>
User avatar

Joined: Feb.12.07 6:34 pm
Posts: 13103
Аль аль нь. Бэлтгэлийн өмнө биеэ халаасны дараа сунгалтын дасгал хөнгөнөөр хийхэд булчингийн бэхэлгээ шөрмөснүүд нь ажиллаж эхэлдэг, ялангуяа суултны өмнө хөлийн дөрвөн толгойт, хоёр толгойт, өгзөг, таазаа сунгаж байх хэрэгтэй гэдэг. Бэлтгэлийн дараа сунгалт хийх нь булчинг суллах, тайвшруулах зорилготой байдаг. Зарим үед дасгалын оролт дундуур ч сунгалт хийх хэрэгтэй гэсэн байх нь бий.


Top
   
PostPosted: Feb.06.15 3:26 pm 
Offline
Жинхэнэ Бука Гишvvн

Joined: Dec.22.03 3:33 pm
Posts: 2755
Миний хувьд халаалтад гүйхийг дэмждэггүй.


Top
   
PostPosted: Feb.06.15 3:40 pm 
Offline
• Moderator*
<b><font color=#0000FF>• Moderator*</font></b>
User avatar

Joined: Feb.12.07 6:34 pm
Posts: 13103
Би ч гүйдэггүй. Дэмий хүч зараад байгаам юм шиг санагддаг. Харин үеэ халааж байгаад штангаар халсан нь дээр.


Top
   
PostPosted: Feb.08.15 9:50 am 
Offline
Төгөлдөр гишvvн
Төгөлдөр гишvvн
User avatar

Joined: Aug.17.10 7:34 pm
Posts: 87
Location: ...alive
Сар энүүгээр яваад энийг олж хараад дэмий юм хийж бснаа ухаараад больсон. Миний ойр хавьд бгаа газрууд бүгд л смит машинтай. Суултын рактай газар ер нь бхгүйнмаа. Уул нь хэвтээ шахалт 75, үндсэн таталт бас нэлээн сайн болцон, ганц суулт л нэг л худлаа худлаа санагдаад бсын.
"Squatting" in a Smith machine is a oxymoron. A squat cannot be performed on a Smith machine, as should be obvious from all previous discussion. Sorry. There is a gigantic difference between a machine that makes the bar path vertical, and a squat that is excecuted correctly enough to have a vertical bar path. Muscle and skeleton should do the job of keeping the bar path vertical, not grease fittings and floor bolts.
– Mark Rippetoe

_________________
Усаа хайрлаж гамная таминь ээ


Top
   
PostPosted: Feb.10.15 1:20 pm 
Offline
Жинхэнэ Бука Гишvvн

Joined: Dec.22.03 3:33 pm
Posts: 2755
Өмнөх хуудсуудыг эргүүлж хэд харлаа. Уг нь эхлэн хичээллэж байгаа хүмүүст хэрэг болох зүйлс их байна да.


Top
   
PostPosted: May.11.15 4:46 pm 
Offline
Эртний Эрдэнэ Гишvvн
Эртний Эрдэнэ Гишvvн
User avatar

Joined: Dec.17.05 10:32 am
Posts: 623
Location: on the moon
Оны өмнө 2 сар юу хийхээ мэдэхгүй мунгинаад янз бүрийн юм хольж хийж байгаад орхисон байсын. Сая харин 1 сар орчим энүүгээр явлаа.
Starting Strength ээр

_________анх____одоо

SQUAT____70____85
MILITARY__40____47.5
BENCH____70____80
PENDLAY__60____70
DEADLIFT_80____95 болжээ.

Даанч 1 асуудал үүсчихлээ. Буруу хийснээс эсвэл шуналтаж жингээ нэмснээс болсон уу нуруу, бугуй, тохойны дотор тал, баруун өвдөг этэр бага зэрэг зовиурлаад эхэлсэн. Тэгэхээр нь хэсэг завсарлачихлаа. Уг нь интернетээр яаж зөв хийх талаар сайн харж байгаад л хийдэг юм. Зөвлөгөө өгөөч

_________________
Prefer to be alone.


Top
   
PostPosted: May.11.15 4:58 pm 
Offline
Алтан Гургалдай Гишvvн
Алтан Гургалдай Гишvvн
User avatar

Joined: Feb.25.11 3:56 pm
Posts: 415
Location: on a melancholy hill...
Ер нь буруу хийх, жинг нь нэмэх аль алинаас нь л болж үүсэх байхдаа.
DEADLIFT, SQUAT 2ыг хүмүүс хүндээр хийх гэж яарч байж гэмтэл авах нь их байдаг юм байналээ.

_________________
I'll find u..


Top
   
PostPosted: May.11.15 6:49 pm 
Offline
• Moderator*
<b><font color=#0000FF>• Moderator*</font></b>
User avatar

Joined: Feb.12.07 6:34 pm
Posts: 13103
Хүнээр бичлэгээ хийлгэж байгаад хар. Алдаагаа өөрөө мэдээд засна гэдэг хэцүү. Дээр нь булчингаа томруулах гэж байгаа бол жинд шунах хэрэггүй, аль болох hypertrophy болгохоо л бод.


Top
   
PostPosted: May.12.15 4:49 pm 
Offline
Эртний Эрдэнэ Гишvvн
Эртний Эрдэнэ Гишvvн
User avatar

Joined: Dec.17.05 10:32 am
Posts: 623
Location: on the moon
Зөвлөсөнд баярлалаа. Hypertrophy ийн талаар хальт харлаа миний ойлгосноор 2 янз юм байна.
1. 5 хүртэлх давталтаар булчингийн эс доторх миофибрилийг томруулж тэр хэмжээгээр булчин томорч хүч нэмэгдэх
2. 12 ба түүнээс дээш давталтаар булчингийн эс доторх шингэнийг нэмж тэр хэмжээгээр булчин томрох. Гэхдээ хүч айхтар нэмэгдэхгүй юм байна.
Надад бол 2 нь дээр гэсэн үг үү?

_________________
Prefer to be alone.


Top
   
PostPosted: May.12.15 5:01 pm 
Offline
Эртний Эрдэнэ Гишvvн
Эртний Эрдэнэ Гишvvн
User avatar

Joined: Dec.17.05 10:32 am
Posts: 623
Location: on the moon
Энэ миофибрил нь тоогоороо нэмэгддэг биш хэмжээгээрээ томордог биздээ.

Image

_________________
Prefer to be alone.


Top
   
PostPosted: Oct.31.15 12:31 am 
Offline
• Moderator*
<b><font color=#0000FF>• Moderator*</font></b>
User avatar

Joined: Jan.14.10 1:39 am
Posts: 4441
Location: Hollywoo
одоо хийдэг жингээр дасгалуудаа хийхээр нэг л багадаад байгаам шиг, жаахан нэмчихээр тоондоо хүргэж чадахгүй ядраад байх юм.
Зөвлөгөө өгөөч залуусаа

_________________
:wtf:


Top
   
PostPosted: Dec.03.15 12:38 am 
Offline
Эзэрхийлэгч Гишvvн
Эзэрхийлэгч Гишvvн
User avatar

Joined: Feb.19.13 3:43 pm
Posts: 941
Location: Escaping from HeLL Pot...
За өнөөдрөөс эхэлсээн, чадвал 3 сар яг тууштай яваад үр дүнг нь үзчихмээр л байна. Эхний өдөр болохоор мэдээж маш амархан байлаа, фитнессд байсан нөхдүүд энэ юун хөнгөн жингээр юун цөөхөн сонин юм галтуурдчихаад яваад өгөв гэж л бодсон байх, хараад л байсан. Тэр хүмүүсийн бодол ч яахав, 2-3 долоо хоногийн дараачаас өргөх жингээ бодохоор л зүрх үхэх гээд байна шүү :xi:

_________________
lost in my mind...


Top
   
PostPosted: Dec.03.15 12:48 am 
Offline
Хурц Дөл Гишvvн
Хурц Дөл Гишvvн
User avatar

Joined: Oct.12.15 11:56 am
Posts: 1324
Location: Everywhere <3
Хүмүүсийн бодол: Хөнгөн жин өргөхөөсөө ичдэг ба чадахгүй бжиж хүнд хийдэг мөртлөө чанаргүй эсвэл буруу хийдэг.Хүнд хөнгөн ерөөс хамаагүй.Ердөө л цэвэр ажиллагаа

_________________
Hi


Top
   
PostPosted: Dec.03.15 12:51 am 
Offline
Хурц Дөл Гишvvн
Хурц Дөл Гишvvн
User avatar

Joined: Oct.12.15 11:56 am
Posts: 1324
Location: Everywhere <3
Opposite wrote:
одоо хийдэг жингээр дасгалуудаа хийхээр нэг л багадаад байгаам шиг, жаахан нэмчихээр тоондоо хүргэж чадахгүй ядраад байх юм.
Зөвлөгөө өгөөч залуусаа

Жаахан нэмээд оролтоо багасга.8аар 3 ор.бичсэн юмнаас чинь яг зөв горимондоо аль хэдийн орцон санагдлаа.Одоо алаад өг хөгшө

_________________
Hi


Top
   
PostPosted: Dec.03.15 5:42 pm 
Offline
Эзэрхийлэгч Гишvvн
Эзэрхийлэгч Гишvvн
User avatar

Joined: Feb.19.13 3:43 pm
Posts: 941
Location: Escaping from HeLL Pot...
sin|x|*baZy**TRm wrote:
Image
Жин 80-с 88кг
Bench 40-с 95х5х3. 100x2x1
DL 40-c 125x5x1
Squat 40-c 120x5x3
Press 30-c 60x5x3
PC 40-c 85x3x5
Chin-up бол 10х2 хөнгөн.
Dips 15-н диск тавьж байгаад 15х3 ордог байсан. Жигдрээд бие ч хөнгөн үнэн гоё болж байсан да
SS-р 3-6н сар яс явахад үнэхээр үр дүнтэй. Чадал маш сайн нэмдэг.
Хийхгүй удахаар тэгээд муудах юм до.


Гарааны жин бараг ойролцоо юм байнаа, чинийхийг дагаад л хийчихье. Өчигдөр гол төмөр хальт өргөж байгаад л шууд жингээрээ орчихсон халаалтаа жаахан халтуурдсан л юм байна.

_________________
lost in my mind...


Top
   
PostPosted: Dec.18.15 3:59 am 
Offline
• Moderator*
<b><font color=#0000FF>• Moderator*</font></b>
User avatar

Joined: Jan.14.10 1:39 am
Posts: 4441
Location: Hollywoo
Pee enuugeer yvj uzdiimu?

_________________
:wtf:


Top
   
PostPosted: Dec.18.15 10:29 am 
Offline
Эзэрхийлэгч Гишvvн
Эзэрхийлэгч Гишvvн
User avatar

Joined: Feb.19.13 3:43 pm
Posts: 941
Location: Escaping from HeLL Pot...
Энэ 7 хоног үндсэндээ бэлтгэл тасарчихлаашд уг нь тун сайхан эхэлж байсан юмсан... Ажлын стресс, гэр бүлийн татлаанаас болж амралт, хоол алдагдаад юун дасгал манатай. 12 сар ч ингээд л дамарчих гээд байх шиг. Гэхдээ эхлүүлсэн юмныхаа үр дүнг хармаар байнаа, ядаж байхад энэ сарын санхүү гэж салфетка...

_________________
lost in my mind...


Top
   
PostPosted: Dec.18.15 10:38 am 
Offline
Жинхэнэ Бука Гишvvн

Joined: Dec.22.03 3:33 pm
Posts: 2755
Асуудлууд гарч ирээд байдаг юмаа. Би бол одоо долоо хоногт 3н удаа жимд явах боломж маш хэцүү. Ажлын хажууд шинэ жим нээгдэх гэж байгаа. Тэнд явна гээд хуваариа бодчихсон байгаа.
A - Squat + Press + Chinup + Face Pull + Dips
B - DL + BP + DB Row + Curls.


Top
   
PostPosted: Dec.18.15 12:14 pm 
Offline
• Moderator*
<b><font color=#0000FF>• Moderator*</font></b>
User avatar

Joined: Jan.14.10 1:39 am
Posts: 4441
Location: Hollywoo
7 honogt 3 udaa l gymdeyvah ym bn shd te

_________________
:wtf:


Top
   
PostPosted: Dec.18.15 1:16 pm 
Offline
Жинхэнэ Бука Гишvvн

Joined: Dec.22.03 3:33 pm
Posts: 2755
SS бол тэгнэ. Харин миний одоо хийх гэж байгааг бол би долоо хоногт 2 л хийнэ. 1 болон 4дөх өдөр.


Top
   
PostPosted: Dec.18.15 2:51 pm 
Offline
• Moderator*
<b><font color=#0000FF>• Moderator*</font></b>
User avatar

Joined: Jan.14.10 1:39 am
Posts: 4441
Location: Hollywoo
zia zia ireh Davaa garagaas SS-r nudeed baijdee
My body is ready ! :=D

_________________
:wtf:


Top
   
PostPosted: Dec.26.15 2:45 pm 
Offline
• Moderator*
<b><font color=#0000FF>• Moderator*</font></b>
User avatar

Joined: Jan.14.10 1:39 am
Posts: 4441
Location: Hollywoo
Зиак, SS-р яваад 7 хонож байна. Одоохондоо гарсан хүндрэл бол алга. Deadlift урьд нь хийдэггүй байсан болохоор одоо овоо дадаж байгаа. Гэхдээ яг өргөнө гэж бодсон хэмжээндээ арай дутаад байна.

_________________
:wtf:


Top
   
PostPosted: Feb.19.16 7:06 pm 
Offline
Жинхэнэ Бука Гишvvн

Joined: Dec.22.03 3:33 pm
Posts: 2755
Бага багаар нэмээд байхад болно до.


Top
   
PostPosted: Mar.31.16 8:47 pm 
Offline
Өсөх Ирээдvйтэй Гишvvн
Өсөх Ирээдvйтэй Гишvvн

Joined: Mar.31.16 8:44 pm
Posts: 5
sin|x|*baZy**TRm wrote:
Бага багаар нэмээд байхад болно до.

neg yum asuuy ss r ywaad huch dagaj bulchin hugjinu bzde

_________________
ноорхойгоос НОEН


Top
   
PostPosted: Apr.10.16 7:39 pm 
Offline
Өсөх Ирээдvйтэй Гишvvн
Өсөх Ирээдvйтэй Гишvvн

Joined: Mar.31.16 8:44 pm
Posts: 5
sin|x|*baZy**TRm wrote:
Тэр дээр бичигдсэн байгаа - Хоёр толгойтоо хөгжүүлэхийн тулд есөн шидээр өргөх юм шиг зарим хүмүүүс итгэдэг. Биеийн хөгжилд хамгийн том нөлөө суурь хөдөлгөөнүүдэд сайжирснаас үүднэ гэж. Олимпийн өргөлтийн тамирчдын биеийг хар.Энэ хэд дээр Clean and Jerk гэх мэт хэдэн дасгал нэмээд л тийм болдог.
Масс нэмэхийг хүсч байвал илүү хөдөлгөөн хийж кал шатаах хэрэг байнуу. Өдөр болгон жингээ нэмнэ>чадал нэмнэ>масс нэмнэ. Хийх ёстой дасгалаа хийсэн бол харьж хоолоо идээд амар. Эхэн үед дасгалууд амархан байна.Сүүлдээ хэцүү болно.
Энэ програмаар 3-6 сар тууштай явах хэрэгтэй. Надтай ажлын залуу хамт хийдэг юм. 12 сард эхэлсэн. Анх цээж 30кг, суулт 40кг-с эхэлж жин 72 кг байсан. Одоо бол цээж 75кг суулт 110кг хийж жин 81 82 кг болсон.
Их мэдэгчдийн үгийг битгий сонс. Би л лав өөрийн явдаг жимээс олигтой юм ярьж байгаа, юм мэддэг хүнийг хараагүй. Бүгд нэг дам яриа ярьсан хүмүүс. Бусад газар ч нээх ялгаагүй биз. Өөрөө нэтээс сайн юм унш судал. Тэгээд ахиад хэлэхэд - Хоёр толгойтоо хөгжүүлэхийн тулд есөн шидээр өргөх юм шиг зарим хүмүүүс итгэдэг. Биеийн хөгжилд хамгийн том нөлөө суурь хөдөлгөөнүүдэд сайжирснаас үүднэ

jingee yaj nemeh we 2.5kg gher 2 taldaa 5 kg bno 2taldaa niileed 2.5 kg boloh yumuu

_________________
ноорхойгоос НОEН


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 159 posts ]  Go to page Previous 13 4 5 6 7 Next

All times are UTC+09:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  

Copyright Asuult.NET © 2000-2015.
Administrative Contact: Khundaga Khurelbaatar [hundaga@hotmail.com]
Tel: 1-888-303-4927, Fax: 1-888-406-2264.
Powered by phpBB © 2000-2015 phpBB Group. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited