#AsuultSambar :

МОНГОЛ УЛС МАНДАН БАДРАГ!
It is currently Nov.25.17 5:17 am

All times are UTC+09:00

Post new topic  Reply to topic  [ 182 posts ]  Go to page Previous 13 4 5 6 7 Next
PostPosted: May.07.16 2:02 am 
Асуултын Архаг Мангас Гишvvн

today i got to watch one of those so called "independent" movies at some film festival.
ate some tasty food and played league before the movie. had only like 3 potentially "good" movies to choose from because all the others were sold out.
picked the one with moulin rouge cabaret in paris as one of its posters. it was pretty garbage to be honest. it was obviously nothing about the cabaret or any other interesting artsy stuff from france.
of course it's about fking taiwanese losers who pretended to grasp the aesthetics of western poetry in the early 1900s. they were under japanese colony and stuff and was actually pretty content about it, so i was like whaaat?
then the red nation attacks and japanese language and the french media, poetry, cinema, paintings and stuff, that came through japanese influence got pretty much wiped out?
ye ye whatever. now real talk. after about seemingly two hours into the movie i could feel that there already was this ongoing intense battle of sitting through the whole thing while keeping our cool for each of us poor viewers.
then it wasn't anyone's personal struggle anymore. it was clash of the continents. the war of the worlds. and out of all those who were in it, i was having it the worst. had downed a liter of cold water in the restaurant just before and grabbed a large soda with myself into the auditorium.
the threat of peeing the pants started feeling way too real. went through most of that huge cup of fanta orange out of boredom. promised myself not to glance at my phone but i just fking had to check how long i've made it. it's only been 52 minutes. fifty fking two.
koreans leaving the auditorium one by one. but not me, sir. not me. mama didn't raise a quitter. didn't even bother leaving for quick restroom break. i'm not gonna be seen bored or distracted. not gonna give the koreans and fking westerners the thought of me giving up.
im leaving this when im done watching. i am not coming back. from the looks of it, it's probably gonna end very soon anyways.
feels like 3 hours now. i was sweating heavily. doing weird moves on my seat to keep myself distracted from the urge of running to the restroom. for fucks sake i am right on the fking middle seat of the middle row. i'm not gonna cause a scene and then come back like a fking p*ssy.
it must be a time for the second glance at my phone. it's been barely 2 hours. what kind of witch sorcery is this that created this hyperbolic time chamber where the time passes at a speed of snails. how can someone sit through the entirety of this mess?
getting cold because of sweating, having a severe headache. held my piss forever now my health is in critical condition. i could feel some type of bladder cancer forming in my belly.
after 2 hours and 40 something minutes, the credits start rolling...
I MADE IT. fuking finally. few other koreans who made it until the credits grab their sh*t and leave in the blink of an eye. i look back smirking at the westerners sitting in the back rows.
Motherfuckers still on it! doesn't even look at me. still 100 percent focused, watching the credits roll looking fking cool.
then i remember someone saying when i was in high school that more sophisticated filmgoers actually watch it until the credits finish rolling. they look at the film makers, all the people who were involved in it and sort of express their appreciation by sitting until the very end.
so now what? do i leave or stay seated? competition is still clearly present and i am the last standing warrior. about 2 minutes into the credits. how many fking people worked on this sh*thole of excruciating agony?
nah fuckk that sh*t. next time white people. next time.
i just had to leave. i just had to...

PostPosted: Jun.25.16 9:37 pm 

amarhan uyarch, amarhan tuilshirch, sanal niildeggui yuman deer niileed bgam shig hudlaa dur uzuulj yvhaa bolimoor yumdo bi mi

PostPosted: Jul.24.16 1:11 pm 

Miss this actor dearly ;(

PostPosted: Sep.01.16 10:03 pm 

sluggish, lazy, stupid, and unconcerned
sluggish, lazy, stupid, and unconcerned

PostPosted: Sep.14.16 4:39 am 

damn its fking expensive to be alive.

PostPosted: Nov.20.16 12:03 am 

ene asuult shig novshrool baij l bdag gazar bnuu er ni, endees what.cd dr bsan gishud bdag bolu, orood udagu bsimsan ;(

PostPosted: Nov.27.16 11:38 pm 

nothing beats getting drunk off a bottle of soju thats barely a dollar and dancing in my tiny cubicle at this point in my life, sh*t makes me feel alive yo.
also archy marshall is a god. you prolly know this retard as king krule, but this niqqa releases gems from different aliases and sh*t grows on you.

PostPosted: Nov.28.16 1:13 am 
Хөдөлмөрийн Гавъяат Гишvvн

hehe king krule say neree uurchlud pimp shrimp bolgotsn bsn, soundcloud dree zundu goi ymnudtai shu :mrgreen:
also, check this interview if u want :mrgreen:

PostPosted: Nov.28.16 1:39 am 

duude, eniig harsan2. ene nardwuar gej hamaa namaagui garuudiig interview hiideg baachka ble lol
heden jiliin umnu lizard state-g ni uzed 60, 70 onii uyiin, bob dylan ntr-n uyiin hamtlag bn gej harsan brg nadtai chatsuu bandi baidiin.
odoo l ter hed heden soundcloud bandcamp-uudiig ni uhaj nariin nandin ediig ni olj sonsoj bshd kk

PostPosted: Dec.09.16 1:45 am 

PostPosted: Dec.19.16 6:13 pm 

alright how should i spend my vacation.
-go back to being a weeaboo, gots some animes in mind
-try to read some books
-listen to infinite jest, 1000 pages book by some guy who killed himself apparently.
-rank up my league of legends account, grinding 24/7
-watch a lot of movies, like really old ones. or maybe some c or d movies.
-kill myself
eh, probably a combination of all these and fail at each, with disproportionate amount distributed to league.

PostPosted: Jan.17.17 6:36 am 

the best thing that happened to me all winter has been the fever dreams that I had recently, and they were nightmares. But holy f*ck the intensity and horror in those dreams! They felt so real, it was like if I killed myself in this life, I would wake up in one of those dreams, it was that real. Other thing is that at some point I realized that I was dreaming, quite intense one, and I had an ability to wake myself up from that dream but then I noticed myself loving the thrill of it so I stopped myself from waking up. 2 scenes that I remember quite vividly. One is happening in my apartment that is now sold, it's late at night, I see my mom in the balcony, eyes clearly fixed on something barely acknowledging my presence. Living room is dark-ish, only slightly brightened by the lamp in a balcony my mom's standing. I walk up to my mom and I even hug her asking if there's something wrong since she seemed absolutely terrified and weren't even looking at me. Her mouth is wide open lips shaking, she slowly lifts her right arm and points to the curtain to which I finally look at confused. And there he is. A man is hiding behind a curtain but I could make out his head, shoulder, the whole body in the dim light. Him trying to maintain his position and not move one bit suggests that he hasn't yet figured that my mom and I are already aware of his presence. I don't remember anything besides that of this particular dream. No idea who that man is, why he was there, and what his intention was. Maybe he came to kill my mom or me or both of us. Don't remember if I walked up to the curtain to check who the man was. I'm pretty sure it's a recurring dream because I swear this was not the first time. Maybe it's something personal. Some play that I directed in my dream based on unconscious thoughts I keep. Oh yeah, and the other dream was something with guns. A girl that I knew from high school shoots my another male high school friend and then proceeds to kill everyone else one by one outside a house that we were having a party. I make it out alive and I observe the girl from distance, she's crying, walking through the bodies she murdered, and mumbling about how she blames her parents and grandma for everything that just happened and everything wrong with the world. Again that's all I remember as well.

PostPosted: Jan.19.17 2:27 am 

PostPosted: Jan.20.17 8:11 pm 

Багш нь уламжлал бол­сон хэдэн хуурай үгээ хэ­лээд “зовлон”-гоо тоочиж гарав. Хичээлийн нэгдүгээр улирал дуусах дөхсөн ч хүүх­дүүд одоогоор гуравхан сурах бичигтэй байгаа ажээ. Бусад найман хичээлийн ном хэзээ ирэхийг Боловсролын яамны эрхэм албат өөрөө ч мэдэхгүй байна хэмээн гайхуулав. Гайхалтай. Нэг хичээлийн сурах бичгийг хэд хэдэн ху­вил­бараар олон газар хэв­лэсэн гэх ба алийг нь сон­гохоо багш нар шийдэх ёстой ч ачир дээрээ “найраа” хийдэг гэдгийг цухас дурьдлаа. Ца­гаандаа гарчээ, зайлуул. Түрүүхэнд болж өнгөрсөн ахмадын өдрөөр хүүхэд бү­рээс 500 төгрөг татаж наст­нуудаа баярлуулсан гэж ба­хар­хангуй өгүүлэв. Хүү бид хоёрт огтхон ч хамаагүй “ахмад”-д бид яагаад мөнгө өгснөө ойлгосонгүй. Сургууль 3000 орчим хүүхэдтэй гэж бодвол нэг сая 500 мянган төг­рөг цугларсан байх нь. Тэр хэдэн хөгшин ч тансаглалын дээдийг амсчээ. Гялай гэж. Гэхдээ цайллага сургуулийн гуанзанд даруухан болдгийг туршлагаараа мэдэх юм. За, энэ ч яахав. Ядарсан хэдэн хөгшин ганц өдөр гэдэс гараа л биз. Мөнгө төгрөгийн асуу­дал нарийн шүү гэж ирээд ярих энэ багшийн ухаан хаа­на тэгтлээ “нарийн” ажилладаг нь мэдэгдсэнгүй.

Далим гар­сан дээр нь бас ангийн ху­римтлалд 500 төгрөг нэмж нийт 1000-ыг хураасан боло­хоо шударгаар мэдэгдлээ. Харин үлдсэн мөнгийг нь юунд зар­цуулснаа хэлсэнгүй. Мартаа биз дээ, хөөрхий. Монголын боловсрол чу­хам юу болоод, хаашаа яваад байгааг эрхэм багш огтхон ч ойлгохгүй байна гэдгээ ил цагаан хэллээ. Энэ үг эцэг, эхчүүдээс дэмжлэг хүлээв. Яамныхаа ажлыг бидэнд та­ниулж, ойлгуулах учиртай ажилтан нь яагаад ингэж “ганцаарчилсан тоглолт” хийж байгааг тааж чадсангүй. 12 жилийн тогтолцоо гэж утга учиргүй юм болж, хөл толгой нь мэдэгдэхээ байсныг яруу сайхан тайлбарлав. Урьд нь болоод л байсан гэж түүнийг санаа алдахад хуучин нийг­мийн бүтээгдэхүүн болсон эцэг, эхчүүд санал нэгдэв. Санаа алдацгаав. Багшлаад хориод жил болоход нь өнөө­гийнх нь шиг ийм “самуун” боловсролын системд нүүр­лээгүй хэмээн цохон тэм­дэглэлээ. Хүүхдүүд маань яана даа гэх бодол бидэнд төрөх учиртай аж.

Хурлын сэдэв хумигдаж анги дээрээ төвлөрөх янзтай болов. Сахилгагүй байна гэнэ ээ, багачуул маань. Ангиас гарангуутаа пижигнэтэл гүйл­дээд, хашгиралдаад, ноцол­доод унадаг гэнэ. Ардын багш толгой сэгсэрнэ. Намайг су­рагч байхад ч ингэж толгой сэгсэрдэг байсан энэ “ардын багш”. Харин би үүнийг одоо болтол ойлгоогүй л явна. Уул нь хүүхдүүд хичээл тараад оршуулганд ирсэн улс шиг таг дуугүй цувж алхсаар харь­чихвал ёстой гайхаш бармаар юм. Тийм байдал анзаа­рагд­вал бидэнд анхааруулж хэлэх нь түмэн зөв. Багтаж ядсан эрч хүчиндээ дийлдэн бу­жигнах нь тэдний хувьд эрүүл үзэгдэл шүү дээ. Зарим нэг нөхдийг нэр цохож байна. Миний хүүгийн нэр дуулдлаа. Би саяхан л хөвгүүн явсан. Харин хүү маань над шиг “сахилгагүйтэж” чаддаггүй байх гэж бодож явсан минь ташаа байжээ. Овоо доо, миний хүү бусдын нь л адил хүүхэд юм байна. Санаа амрав. Охидын эцэг, эхэд хүргэх ”хов” ч багшид бэлэн ажээ. Аальгүйтэх нь урьд жилийн­хээс нэмэгдсэн гэнэ. Энэ багш өөрөө жарвалзсан ааль­гүй охин яваагүй байж болох ч хүүхдийн жам ёсны хөгж­лийг хүлээн зөвшөөрөх ухаан суусан баймаар. Тэгээд ч багш болохдоо хүүхдийн сэт­гэлзүйн тухай жаахан юм дуулсан л байх учиртай. Хөв­гүүд охидыгоо шоглох нэг шалтгаан өөрсдөөс нь үүдэл­тэй хэмээн батлав. Чухал нээлт хийжээ, янз нь. Өдий насныхан нэг нэгийгээ сонир­хоод эхэлдэг ч санаагаа буруу илэрхийлдэг гэмтэй улс. Хөвгүүд охидыг шоглоод байнаа гэдэг чинь цаагуураа “сэтгэлээ илчилж” буй хэрэг. Гэтэл багшид бол “зодоод” байгаа мэт харагддаг ажээ. Хориод жил багшилсан гэхэд даанч анзааргагүй явж дээ, зайлуул.

Яриа нэлээн “задгайрч” халуухан сэдэв хөндөх янз­тай болоод ирлээ. Нэг жаал ангийнхаа охины хормойг сөхсөн гэнэ. Бас цээжний чинь булчин яагаад томроод байна гэж асуусан сурагтай. Хүүгийн нэрийг олонд зар­лалаа. Тэмүүлэнгийн аав нүүр хийх газаргүй болов. Ичсэндээ арга хэмжээ ава­хаа мэдэгдээд хийсэн хэр­гийг нь зүйл ангиар нь тэмдэг­лэлийн дэвтэртээ бичиж бай­гаа харагдана. Тэмүүлэн турсагаа хуулуулах нь тодор­хой болов. Ичсэн хүн хүн алдаг. Хөөрхий хүүгийн өм­нөөс хонгоны мах хорсов. Надаас бусад нь ямар явсныг бүү мэд. Би нэгэн цагт Тэмүү­лэн шиг л охидын хормой сөхөж, энгэр заамыг нь со­нир­хож явсан билээ. Огт охин сонирхдоггүй хөвгүүд ирээ­дүйд ижил хүйстэн болох нь элбэг. Амьдрал ийм юм. Гэхдээ Тэмүүлэнгийн аав “хүмүүжил”-тэй хүү явсан бололтой. Хурал тулгамдаад байгаа чухал асуудлаар шувтрах шинжиндээ орлоо. Удахгүй Нийслэлийн боловсролын газраас шалгалт авах гэнэ. Математик, монгол хэл хоё­рын аль нэг нь сугалаагаар таарах ажээ. Тэгэхээр аль алинд нь л бэлтгэх хэрэгтэй болов. Нэгэнт ихэнх хичээ­лийн сурах бичиг ирээгүй байгаа тул хүүхдүүд маань сар гаран хоёрхон л хичээл үзэж байгааг олж мэдлээ. Уул нь хүүхэд бүр математикч болох албагүй гэдэг үндэс­лэлээр дээрх хоёр хичээлийн цагийг илт багасгасан байна. Гэвч ардын багш өдөржин хүүхдэд маань хоёрхон хи­чээл зааж байгаа аж. Миний хувьд энэ багшийг “садист” гэмээр санагдав. Бүтэн зур­гаан цаг тоо бодохын зовлонг мэдэхгүй хүн байхгүй байлгүй дээ. Шалгалтын тухай яриа нарийн ширийн зүйл рүүгээ орлоо. Урьд ангийнх нь багш өөрөө шалгалт аваад, өөрөө засаад, өөрөө дүгнэдэг бай­хад амар байж хэмээн нууцаа дэлгэлээ. Аргалж болдог бай­жээ. Энэ удаагийн шалгалтыг хөндлөнгийн хүн авна, засна, дүгнэнэ. Арга саам байхгүй гэнээ. Асуудлын зангилаа үүнд л байв. “Танай хүүхдүүд муу авчихвий...” гэж ирээд багш санаа зовно. Нийслэлийн боловсролын газар миний хүүг шалгах гээгүй. Ямар тэдний өмнө үүрэг хүлээсэн биш.

Харин үргэлж л цалин нэмүүлэх тухай ярьж, ду­туугаа биднээр нөхүүлдэг эрхэм багшийн ажлыг дүгнэх юм. Гэвч багш асуудлыг өөр талаас нь тавьж манийг хүч хавсраач гэж хүслээ. Хүний ажлыг “сайн” дүгнүүлэх гэж би хүүхдээ “тамлах” хэрэгтэй болов. Ардын багш бидний хүүхдийг муу авчихвий гэх­дээ амралтын цагаасаа ху­гас­лан давтлага өгөх болжээ. Тэр нь нэг их биш төлбөртэй. Хичээлээ хүүхдэд ойл­гуулж чадаагүй ардын баг­шаас мөнгө нэхэх “ухаан” өлхөн гарах юм. Энэ бүгдийг би эцэг, эхийн хурал дээр хэлсэн бол миний хүүгийн амьдрал бүрхэг болно. Үүнийг ойлгох ухаан надад бий. Туршлага ч хангалттай. Би ч гэсэн ардын багшийн “гарын шүүс” болж муугаа үзсэн. Ангийн маань хүүхдийг тоо бодож чадаагүй гэдэг шалт­гаанаар ангиас гаргалгүй байсаар өмдөнд нь “хүнд­рүүлж” амьдралыг нь нэгмө­сөн алсныг сайн санаж байна. Хүүхдүүд түүнийг гоочилсоор сургуулиасаа гарч эгнэгт нийгмийн шаар шавхруу бол­сон билээ. Түрүүхэн амиа хорлосон дуулдсан. Ум мани бадмэ хум. Эцэг эхийн хурал дуус­лаа. Элэг эмтэрлээ. Миний хүү энэ багшийн төлөө тоглох цагаа хасуулна. Аав нь бас мөнгөө өгнө. Дээрээс нь миний хүүг эргүү тэнэгээр нь дуудна. Намайг дам дором­жилно. Мэднээ, мэднэ “ардын багш” ийм л байдаг юм. Харин аав нь хүүгээ хүний өмнөөс зодохгүй ээ. Хангалттай зо­дож байгаа чамайг, энэ эмэг­тэй. Хүүд минь урмын үг бурамнаас илүү хэрэгтэй. Хариад муу хүүгээ нэг сайн үнсье, байз. Хүүгээ хайрлах шалтгаан нэгээр нэмсэн ар­дын багшид баярлалаа.

2011 оны 10 сарын 12
http://batbayar.niitlelch.mn/content/34 ... xP6w8.like

PostPosted: Jan.27.17 10:10 pm 

werner herzog-iin grizzly man gedeg kino gehu documentary uzlee.
baavgaind ih sonirholtoi baachkagiin tuhai. alaska-n 1 zeluud hun amidardaggui hangaid zun bolgon irj baavgai nariin hajuud amidardag hun baij.
mongoliin 1 suvgaar sonin sodon amitan tejeedeg humuusiin tuhai nevtruuleg deer 1 huduunii nuhur baavgai daguulaad orood irdeg sanaand orloo.
bas neg uur sanagduulsan hun ni ngu bjork-d dontood ooriigoo bainga record hiij nileen yavj bgad tarhi ruugaa buudaad amia horlochihdog nuhur bn.
hun alivaa yumand sonirholtoi bolood terendee durlaad tsag zav, hurungu buhii l yumaa zardag tegj baij l amjiltiin orgild hurdeg geed baidag.
er ni hun todorhoi nasand hureed joohon amidral uzeed ehleheer "chi uurtuu itge. sonirholoo bitgii hay. ene horvoo ertonts bol chiniih. chi chadnaa zaluu mini, sain zuiliig l bodoj bai tegvel biylene, zorilgotoi l bai tegvel hurne." geh metiin "urmiin" ugsuud yamar neg naaldats baihgui ungutshun sonsogdoj eheldeg baih.
zarim heseg ni horvoo ertontsiin tohiroo ni taaraad, ar geriin bolomj ni sain, tanil tal saitai tuldaa tged amjiltand hureed amidraliig yag l teren shigee ungutshunuur haraad ongiroo huuhed shig setgehuitei baigaad l baidag. aa getel yag umnuhun bichsen shig neg yumandaa tuushtai yavad, neg zuiliig barij avaad jinhene utgaaraa biyee zoliosloson humuusiig(zarim heseg ni) harahaar tsaanaa bas neg yum baigaad bdag yum shig. arhichin huniig haraad ene arhichin baina, arhind dontson baina, arhi gedeg iim muuhai yum geed l. haragdaj baigaa yum ni 1 nuhur sogtchihson hul deeree ch togtoj chadahgui yostoi l degguidee "dontchihood" azguitsen gej ungutshun humuus haraad baidag. yag unendee tsaanaa yamar uchir shaltgaantai, humuus yaj handsan, amidrald ni yu butsengui, zovlon shanalal, tavisan zorilgodoo hursengui, husel muruudul ni biylegui geed hed heden shaltgaanaas ter sogtuu hunii nuhtsul burddeg baih. nuguu tald ni bolohoor er ni zovlon uzsen, alivaa yumnaas baij boloh hamgiin hugiin, muu ur dagavariig huleegeed surchihsan, setgelee ali hediin beldchihsen, baihiig hussen gazraa baihgui bga, hicheevel boloh bsan ch hicheegeegui, odoo negent ungursun gehdee amidrah l heregtei gedge oilgoson humuus bas baigaa.
kinonii maani gol dur timothy bol ene baidliin bur extreme case ni. jinhene classic dundaj amerik ailiin huu bolj tursun, kinond heldeger biy physique hugjil saitai, sportoor hicheelledeg, full of dreams and full of promises bandi baisan gene. za tged l tetgelegee aldaad, yanz buriin drugs-d dontood, arhind orood, surguulia hayad, odoo tegsen hun yaj tged aav eejdeeree butsaj ireed l shalhaigaad hevteed bhav busdad sadaa bolohgui amidralaa bolgohiig bodno. tegeh process-doo uuriinhoo butelguiteliig hentei ch huvaaltsahgui uurtuu tugjij hayad, niigemees ulam ulam uuriigoo tusgaarlaad, suuldee zuv buruugiin uhaanaa ch aldaad ergeed humuusiig, niigemee uzen ydaad uuriigoo ulam bur dotogshoo gun haranhui ruu tulheed baidag.
tiim setgehuin uvchin tussan gedegee oilgoj chadahgui bolohoor yamar negen yumand dontoj bas boldog ch baij magadgui yum. ymar neg public figure yumuu amitanii hobby ch yumu odoo yu ch baij boldog l yum blgu de.
aihtar sain unelgeenuudtei, za tgd herzog-g ugaasaa sonirhoj bsaniig ch helehuu uzeed bol uneheer haramssangui, gaihal turuuleheer sain documentary bolson baina.
gesnees ter buyangiin jagaa gej atmaanii sayhan washington hotiin mongolchuudtai hiisen uulzalt yaria gd barag 3 tsag bichleg tavigsan baihaar ni olj uzlee. er ni zuv l yum yariad baih shig baina. za ter yu yarisan ni yahav sonirhson ni olood uzne biz, gehde manai mongolchud yumiig toliluulj yarihdaa, ehleed "iim yumnuudiig yarih gej baina", "ter yumaa yarina", "yarisan yumaa tovchilj yarina", gesen daraalaltai yarij surmaar yum shig. tegehgui bol 1 sain yariad l eheldeg, dundaasaa yu yarij baisnaa martaad, sedev uurchlugduud, buun setgel sanaagaaraa holbogdson humuus, hamt ineej haniagaal tgel toiruulj toiruulj neg yum duusdag. ergeed harahaar ymar ch daraalal systemgui zgr uuj suujaga naizuudiin yaria shig boltson. tegsnee sonsson zarim neg ni shuud l jagaa boss-oo yaj mungu uguhuu, hze eronhiilogch bolohuu geed buur haduuraad yavchina. bid nariin 1 bodohgui hiideg, setgel hudluluur ter doroo handdag, turgen zan chanar baigaad bainaa. gehdee uneheer goy yaria bolson bailee, sursan, sanaa niilsen ih ch yum bnle.
daraa ni herzog uvuugiin lessons of darkness gedeg documentary-g ni uznee.

PostPosted: Mar.28.17 1:29 am 

"we aren't close to you as much as you think you are to us".
oh man. how i miss them. can't help but to not be myself. and then there's this growing hatred to newborns. more like the fear of not being able to raise them the way i have been raised and already hating the way they will turn out to be because no one knew wolf and seven goatlings and she's very old now. how i wish to go back with you to that flatland of peace and hear your stories about every single area we pass by because you probably remember them all. i know that you thought i was asleep on the backseat of the car but i wasn't. i'd heard everything and i thought to myself that this moment will be remembered for the years to come and i still do. simply can't wait to see you again.

PostPosted: Mar.28.17 2:43 am 
Итгэмжлэгдсэн Хvндэт Гишvvн

spike. wrote:
werner herzog-iin grizzly man gedeg kino gehu documentary uzlee.
baavgaind ih sonirholtoi baachkagiin tuhai. alaska-n 1 zeluud hun amidardaggui hangaid zun bolgon irj baavgai nariin hajuud amidardag hun baij.
mongoliin 1 suvgaar sonin sodon amitan tejeedeg humuusiin tuhai nevtruuleg deer 1 huduunii nuhur baavgai daguulaad orood irdeg sanaand orloo.
bas neg uur sanagduulsan hun ni ngu bjork-d dontood ooriigoo bainga record hiij nileen yavj bgad tarhi ruugaa buudaad amia horlochihdog nuhur bn.
hun alivaa yumand sonirholtoi bolood terendee durlaad tsag zav, hurungu buhii l yumaa zardag tegj baij l amjiltiin orgild hurdeg geed baidag.
er ni hun todorhoi nasand hureed joohon amidral uzeed ehleheer "chi uurtuu itge. sonirholoo bitgii hay. ene horvoo ertonts bol chiniih. chi chadnaa zaluu mini, sain zuiliig l bodoj bai tegvel biylene, zorilgotoi l bai tegvel hurne." geh metiin "urmiin" ugsuud yamar neg naaldats baihgui ungutshun sonsogdoj eheldeg baih.
zarim heseg ni horvoo ertontsiin tohiroo ni taaraad, ar geriin bolomj ni sain, tanil tal saitai tuldaa tged amjiltand hureed amidraliig yag l teren shigee ungutshunuur haraad ongiroo huuhed shig setgehuitei baigaad l baidag. aa getel yag umnuhun bichsen shig neg yumandaa tuushtai yavad, neg zuiliig barij avaad jinhene utgaaraa biyee zoliosloson humuusiig(zarim heseg ni) harahaar tsaanaa bas neg yum baigaad bdag yum shig. arhichin huniig haraad ene arhichin baina, arhind dontson baina, arhi gedeg iim muuhai yum geed l. haragdaj baigaa yum ni 1 nuhur sogtchihson hul deeree ch togtoj chadahgui yostoi l degguidee "dontchihood" azguitsen gej ungutshun humuus haraad baidag. yag unendee tsaanaa yamar uchir shaltgaantai, humuus yaj handsan, amidrald ni yu butsengui, zovlon shanalal, tavisan zorilgodoo hursengui, husel muruudul ni biylegui geed hed heden shaltgaanaas ter sogtuu hunii nuhtsul burddeg baih. nuguu tald ni bolohoor er ni zovlon uzsen, alivaa yumnaas baij boloh hamgiin hugiin, muu ur dagavariig huleegeed surchihsan, setgelee ali hediin beldchihsen, baihiig hussen gazraa baihgui bga, hicheevel boloh bsan ch hicheegeegui, odoo negent ungursun gehdee amidrah l heregtei gedge oilgoson humuus bas baigaa.
kinonii maani gol dur timothy bol ene baidliin bur extreme case ni. jinhene classic dundaj amerik ailiin huu bolj tursun, kinond heldeger biy physique hugjil saitai, sportoor hicheelledeg, full of dreams and full of promises bandi baisan gene. za tged l tetgelegee aldaad, yanz buriin drugs-d dontood, arhind orood, surguulia hayad, odoo tegsen hun yaj tged aav eejdeeree butsaj ireed l shalhaigaad hevteed bhav busdad sadaa bolohgui amidralaa bolgohiig bodno. tegeh process-doo uuriinhoo butelguiteliig hentei ch huvaaltsahgui uurtuu tugjij hayad, niigemees ulam ulam uuriigoo tusgaarlaad, suuldee zuv buruugiin uhaanaa ch aldaad ergeed humuusiig, niigemee uzen ydaad uuriigoo ulam bur dotogshoo gun haranhui ruu tulheed baidag.
tiim setgehuin uvchin tussan gedegee oilgoj chadahgui bolohoor yamar negen yumand dontoj bas boldog ch baij magadgui yum. ymar neg public figure yumuu amitanii hobby ch yumu odoo yu ch baij boldog l yum blgu de.
aihtar sain unelgeenuudtei, za tgd herzog-g ugaasaa sonirhoj bsaniig ch helehuu uzeed bol uneheer haramssangui, gaihal turuuleheer sain documentary bolson baina.
gesnees ter buyangiin jagaa gej atmaanii sayhan washington hotiin mongolchuudtai hiisen uulzalt yaria gd barag 3 tsag bichleg tavigsan baihaar ni olj uzlee. er ni zuv l yum yariad baih shig baina. za ter yu yarisan ni yahav sonirhson ni olood uzne biz, gehde manai mongolchud yumiig toliluulj yarihdaa, ehleed "iim yumnuudiig yarih gej baina", "ter yumaa yarina", "yarisan yumaa tovchilj yarina", gesen daraalaltai yarij surmaar yum shig. tegehgui bol 1 sain yariad l eheldeg, dundaasaa yu yarij baisnaa martaad, sedev uurchlugduud, buun setgel sanaagaaraa holbogdson humuus, hamt ineej haniagaal tgel toiruulj toiruulj neg yum duusdag. ergeed harahaar ymar ch daraalal systemgui zgr uuj suujaga naizuudiin yaria shig boltson. tegsnee sonsson zarim neg ni shuud l jagaa boss-oo yaj mungu uguhuu, hze eronhiilogch bolohuu geed buur haduuraad yavchina. bid nariin 1 bodohgui hiideg, setgel hudluluur ter doroo handdag, turgen zan chanar baigaad bainaa. gehdee uneheer goy yaria bolson bailee, sursan, sanaa niilsen ih ch yum bnle.
daraa ni herzog uvuugiin lessons of darkness gedeg documentary-g ni uznee.

mundag toim bichjee. ih ul suurtai asuudald handaj, aguulgin talaar in yamar neg shaltganaar oilgolt bagatai hund bol ih dajgui oilgolt uguhuur bichsen bna. Er in ene metchilen toim bichvel unshaad bhaar yum bna shuu, ih unshuurtai toim bna ahiad bichne bgaa

PostPosted: Mar.28.17 4:55 pm 

kk beerloo. bi ug ni umnu ni, suuld uzsen kinonii sedevt zunduu bichdeg bsan shd.

PostPosted: Mar.28.17 9:22 pm 
Итгэмжлэгдсэн Хvндэт Гишvvн

tiim u? er in endee bichijee olohod amar :razz: urid in harj bsangui say halit blog chine sonirholoo haritsangui surhii mature bolj bgaa hun shig sanagdlaa socialchin u? twitter?

PostPosted: Apr.27.17 3:57 am 

Iim kinonuud uzeed dotor arzaganadag boljee..
Kinonii uran buteelchid kinogoo hiihdee niigemdee het handsan, setgegdel uldeeh gesen, hund olon yum uhaaruulsan, surgamjtai zohiol beldej tuuniigee uran saihanii deed medremjeer buteeh gej ih orolddog bolson bololtoi.
"Bi neg tiim uzesgelentei saihan kino buteemeer baina" gej neg erh ussun unetei kamer barisan nudnii shiltei, turanhai, burjgar ustei zaluugiin dur durslegdej baina shd.
Huvia hicheesen, ih zantai, aashtai, zoruud hunii hiisen kinog uzmeer baina. Iim bodit amidralaas hol hundii bichlegnuud uzej tsagaa garzadmaargui baina.

PostPosted: May.05.17 4:00 am 

I, hereby, conclude that it's no longer necessary for me to learn about philosophy or want to learn philosophy as humanity's fate
is already sealed and wanting to make sense of its existence only makes it more confusing.
The film that helped me achieve that realization today is called "The Exterminating Angel" or "El ángel exterminador".
Also, here's a short story that I wrote recently and its titled as "The Man Who Couldn't Get It Up When It Actually Mattered."
The story goes - It happened. And it f*cking sucked.
The End.

PostPosted: May.05.17 1:30 pm 

don't beat yourself about that short story, it's normal for human body.

PostPosted: May.22.17 10:39 pm 

hope my main man david lynch goes out with a bang with this last season of twin peaks.
seeing the OGs together on a screen orchestrated by david fills me with joy. life's absurd.
and i hope i'll find the strength to create my own something in this absurdity before i leave.
before breaking bad, before stranger things, before true detective, there was twin peaks, kids.
(stranger things and true detective, both are utter sh*t by the way.)

PostPosted: Jun.01.17 3:00 am 

I've been doing some thinking today and I might just go ahead and blame my incompetence and lack of passion to capitalism, go back to my tribe and focus on staying fed with as little effort and stress as possible. Being tourist guide comes to mind. I get to travel around the country and talk nonstop bull$h!t in front seat of the car, which is what I always do anyways, but only with some strangers in the back seat instead of my homies. It's a great living if you really think about it. Maybe my concerns are not global. Maybe I don't give a sh*t about those dying children in Africa. Maybe I don't care about violence, corruption, poverty etc. as long as none of it affects me in a major way. I can get by with much less than what I thought I would have wanted as an adult. You thought you were a hipster, I'll show you hipster. Cheese cake and ice cream would be the most luxurious items I consume. I can be ethical in my consumption unlike most of you who want to judge me and frame it like you want the best for me. Greedy bastards. Seriously is the world economy has become that fked up, or am I being delusional?

PostPosted: Jun.01.17 10:20 am 

hehe funny..

PostPosted: Jun.01.17 12:20 pm 

it's my honest to god, most heartfelt observation of my life. dont make fun of me. baby.

Post new topic  Reply to topic  [ 182 posts ]  Go to page Previous 13 4 5 6 7 Next