#AsuultSambar :

ASUULT.NET - МОНГОЛ УЛС МАНДАН БАДРАГ!
It is currently Aug.19.18 8:38 pm

All times are UTC+09:00




Post new topic  Reply to topic  [ 204 posts ]  Go to page Previous 14 5 6 7 8
Author Message
 Post subject: Re: hooson
PostPosted: Mar.20.18 4:34 pm 
Offline
Асуулт Самбарын Хvндэт Харуул
User avatar

Joined: Apr.13.08 11:52 pm
Posts: 7869
Location: NARAN TENGERT MANDAJ YURTSONTSIIG GIIGUULNE
Sweeety wrote:
bshd

tokyo?

_________________
MVP for a reason !


Top
   
 Post subject: Re: hooson
PostPosted: Apr.19.18 12:42 am 
Offline
Асуулт Самбарын Хvндэт Харуул
User avatar

Joined: Apr.13.08 11:52 pm
Posts: 7869
Location: NARAN TENGERT MANDAJ YURTSONTSIIG GIIGUULNE
хойшлуулсаар байгаад 5-сарын 2 хавьцаа явахаар болоо
гэсэн чинь маргаашнаас шинэ ажил эхлэх гээд байдаг
өнөөдөр нэг найзлуугаа зургаа явуулсан аймар хөгшин харагдаж байна гэв
амьдралдаа тийм үг сонсож үзээгүй хүн
хөнгөхөн шок шаалаа
26 хүрлээ маргааш тухай бичье

_________________
MVP for a reason !


Top
   
 Post subject: Re: hooson
PostPosted: May.03.18 12:45 am 
Offline
Асуулт Самбарын Хvндэт Харуул
User avatar

Joined: Apr.13.08 11:52 pm
Posts: 7869
Location: NARAN TENGERT MANDAJ YURTSONTSIIG GIIGUULNE
Japand irsen bn
Airchina gaar dahij hezee ch yvkue
Yaagaad ch beg l tuhgui yvlaa
Hool n ch miya iin hha
Margaash shibuya shinjuku geel yvah bh daa
Aa bas ireh surgaar baahan humuus yum zahiad
Baahan tanihgui humuusiin yum avj yvah bolchood
Zarimd n ugui gej helj chadku chireel irlee
Ene hund itgehed berh bolson tsag ued
Mongolchuud ingej neg sonin zan gargadaa bolimoor bn aa
Shaal taniku hun utasdsanaa tiim yum uguud yvuulchii tehuu ch gej bh shig

_________________
MVP for a reason !


Top
   
 Post subject: Re: hooson
PostPosted: May.03.18 12:47 am 
Offline
Асуулт Самбарын Хvндэт Харуул
User avatar

Joined: Apr.13.08 11:52 pm
Posts: 7869
Location: NARAN TENGERT MANDAJ YURTSONTSIIG GIIGUULNE
Zarim n avj yvku gsnii tuluu uurlaj ch bh shig
Bodsn chine joohon neeretchilee

_________________
MVP for a reason !


Top
   
 Post subject: Re: hooson
PostPosted: May.03.18 7:23 pm 
Offline
Хөдөлмөрийн Гавъяат Гишvvн
User avatar

Joined: Jul.19.11 1:07 am
Posts: 2470
Location: Musée du Louvre
mani bas neg yum uguud yvuulchii teghuu?

_________________
lisa egch bid 2


Top
   
 Post subject: Re: hooson
PostPosted: May.11.18 12:52 pm 
Offline
Асуулт Самбарын Хvндэт Харуул
User avatar

Joined: Apr.13.08 11:52 pm
Posts: 7869
Location: NARAN TENGERT MANDAJ YURTSONTSIIG GIIGUULNE
Eh oronluugaa butsaj yvna
Japan was fantastic :cheerleader:
Ariukaaa

_________________
MVP for a reason !


Top
   
 Post subject: Re: hooson
PostPosted: May.21.18 4:39 pm 
Offline
Асуулт Самбарын Хvндэт Харуул
User avatar

Joined: Apr.13.08 11:52 pm
Posts: 7869
Location: NARAN TENGERT MANDAJ YURTSONTSIIG GIIGUULNE
Uuriiguu
Yg boditoor setgej bain uu
Ali esvel heterhii hiisverdees bn uu gedgee oilgohgui l bn
Humuustei yrihleer sanaa zurulduud
Heruul bolchoos bhin laiata shasnn

_________________
MVP for a reason !


Top
   
 Post subject: Re: hooson
PostPosted: Jun.05.18 1:56 pm 
Offline
Асуулт Самбарын Хvндэт Харуул
User avatar

Joined: Apr.13.08 11:52 pm
Posts: 7869
Location: NARAN TENGERT MANDAJ YURTSONTSIIG GIIGUULNE
амьдралын зах зухаас жаахан ойлгоол байгаа
гэж бодож байна
цаашдын зорилго хоёр эрдэнээ л жаахан ч болтугай баярлуулаад л баймаар байна

_________________
MVP for a reason !


Top
   
 Post subject: Re: hooson
PostPosted: Jul.05.18 4:26 pm 
Offline
Асуулт Самбарын Хvндэт Харуул
User avatar

Joined: Apr.13.08 11:52 pm
Posts: 7869
Location: NARAN TENGERT MANDAJ YURTSONTSIIG GIIGUULNE
Жоохон залхуу болчижээ сда
юм шивээл жоохон суухаар нойр хүрээд нозоороод байна
халуунаас болж байгаан болуу
өөрийгөө жоохон голж байна hht

_________________
MVP for a reason !


Top
   
 Post subject: Re: hooson
PostPosted: Jul.23.18 1:52 pm 
Offline
Асуулт Самбарын Хvндэт Харуул
User avatar

Joined: Apr.13.08 11:52 pm
Posts: 7869
Location: NARAN TENGERT MANDAJ YURTSONTSIIG GIIGUULNE
сүүлийн үед
шоудалт хэрээс хэтэрж байна аа
долоо хоног бүрийн friday
аль эсвэл хагассайнд
нэг бол барнд нэг бол амралтанд шааж байх юм
архичин болж дууслаалдаа өөртөө санаа зовж н тэр
сүүлдээ бие хаа ч дийлэхгүй мөнгө төгрөг ч дуусаж байна
шоудалт зугаа цэнгэлийг багасгах ээлжит аян эхлүүлнээ

_________________
MVP for a reason !


Top
   
 Post subject: Re: hooson
PostPosted: Jul.30.18 3:07 pm 
Offline
Асуулт Самбарын Хvндэт Харуул
User avatar

Joined: Apr.13.08 11:52 pm
Posts: 7869
Location: NARAN TENGERT MANDAJ YURTSONTSIIG GIIGUULNE
Say neg ohintoi taniltssan
Barag ehnere bolgono gj bodoj bsan zuger l wife materialtai sanagdsan
Wife material gevch uulzah tusam
Sonin sanagdaad gol digger chanaruud garj ireed bhiin
Sonirhol buurch sanaa Zovj bn

:think:
Yur n iimerhhu bdald orj uzeegui buun bodol shaalaa
Bas neg zuil n ex n amerik zaluu
Asian development bankind ajilldgin baih neg udur showudaj yvjagaf taaraad emorsiin bbh oo
Bas ternes umnu n 2 jil neg zaluutai amidarch bgaad salsan
Ee burhan mine
Bid 2 untah n baitugai unsej ch amjaaguu bn
Tegsen msj bichhere bi laptop avmaar bn daanch unetei bn yum orchuulmaar bdag edr :think:
Yur n bodood bhad bi yg hussen hun n bish yum shig sanagdjiinoo

_________________
MVP for a reason !


Top
   
 Post subject: Re: hooson
PostPosted: Jul.30.18 4:01 pm 
Offline
¤Pearl
User avatar

Joined: May.28.12 2:30 am
Posts: 3173
ehneree bolgono gd ert bodtsin bishu : ))

_________________
:lol01:


Top
   
 Post subject: Re: hooson
PostPosted: Jul.30.18 5:36 pm 
Offline
Асуулт Самбарын Хvндэт Харуул
User avatar

Joined: Apr.13.08 11:52 pm
Posts: 7869
Location: NARAN TENGERT MANDAJ YURTSONTSIIG GIIGUULNE
Sweeety wrote:
ehneree bolgono gd ert bodtsin bishu : ))

chi ch gsn
gaigui zaluu haragduul gants shuniin zaluu bna
husband materialtai zaluu bna gej bodno l bizdee?

bi ehled joohon turgedej wifey material bn gej bodson bj bolhin
process yvagdaad setgeld hurku bolood ehleher sonin baidald orjin

_________________
MVP for a reason !


Top
   
PostPosted: Jul.31.18 11:07 pm 
Offline
Сvнгэнэх Сумны Шуугинах Исгэрээн
Сvнгэнэх Сумны Шуугинах Исгэрээн

Joined: Apr.02.18 10:39 am
Posts: 55
Heatles wrote:
Say neg ohintoi taniltssan
Barag ehnere bolgono gj bodoj bsan zuger l wife materialtai sanagdsan
Wife material gevch uulzah tusam
Sonin sanagdaad gol digger chanaruud garj ireed bhiin
Sonirhol buurch sanaa Zovj bn

:think:
Yur n iimerhhu bdald orj uzeegui buun bodol shaalaa
Bas neg zuil n ex n amerik zaluu
Asian development bankind ajilldgin baih neg udur showudaj yvjagaf taaraad emorsiin bbh oo
Bas ternes umnu n 2 jil neg zaluutai amidarch bgaad salsan
Ee burhan mine
Bid 2 untah n baitugai unsej ch amjaaguu bn
Tegsen msj bichhere bi laptop avmaar bn daanch unetei bn yum orchuulmaar bdag edr :think:
Yur n bodood bhad bi yg hussen hun n bish yum shig sanagdjiinoo




Wife material gdg n yag yu bhuu yaadagiin jishee n


Top
   
PostPosted: Aug.01.18 12:48 pm 
Offline
Асуулт Самбарын Хvндэт Харуул
User avatar

Joined: Apr.13.08 11:52 pm
Posts: 7869
Location: NARAN TENGERT MANDAJ YURTSONTSIIG GIIGUULNE
emotion wrote:
Heatles wrote:
Say neg ohintoi taniltssan
Barag ehnere bolgono gj bodoj bsan zuger l wife materialtai sanagdsan
Wife material gevch uulzah tusam
Sonin sanagdaad gol digger chanaruud garj ireed bhiin
Sonirhol buurch sanaa Zovj bn

:think:
Yur n iimerhhu bdald orj uzeegui buun bodol shaalaa
Bas neg zuil n ex n amerik zaluu
Asian development bankind ajilldgin baih neg udur showudaj yvjagaf taaraad emorsiin bbh oo
Bas ternes umnu n 2 jil neg zaluutai amidarch bgaad salsan
Ee burhan mine
Bid 2 untah n baitugai unsej ch amjaaguu bn
Tegsen msj bichhere bi laptop avmaar bn daanch unetei bn yum orchuulmaar bdag edr :think:
Yur n bodood bhad bi yg hussen hun n bish yum shig sanagdjiinoo




Wife material gdg n yag yu bhuu yaadagiin jishee n

Someone you want to be with, rather than someone you want to have sex with.

_________________
MVP for a reason !


Top
   
PostPosted: Aug.01.18 2:48 pm 
Offline
Сvнгэнэх Сумны Шуугинах Исгэрээн
Сvнгэнэх Сумны Шуугинах Исгэрээн

Joined: Apr.02.18 10:39 am
Posts: 55
Heatles wrote:
emotion wrote:
Heatles wrote:
Say neg ohintoi taniltssan
Barag ehnere bolgono gj bodoj bsan zuger l wife materialtai sanagdsan
Wife material gevch uulzah tusam
Sonin sanagdaad gol digger chanaruud garj ireed bhiin
Sonirhol buurch sanaa Zovj bn

:think:
Yur n iimerhhu bdald orj uzeegui buun bodol shaalaa
Bas neg zuil n ex n amerik zaluu
Asian development bankind ajilldgin baih neg udur showudaj yvjagaf taaraad emorsiin bbh oo
Bas ternes umnu n 2 jil neg zaluutai amidarch bgaad salsan
Ee burhan mine
Bid 2 untah n baitugai unsej ch amjaaguu bn
Tegsen msj bichhere bi laptop avmaar bn daanch unetei bn yum orchuulmaar bdag edr :think:
Yur n bodood bhad bi yg hussen hun n bish yum shig sanagdjiinoo




Wife material gdg n yag yu bhuu yaadagiin jishee n

Someone you want to be with, rather than someone you want to have sex with.




As you say so about the feeling. There is no need to say “material “


Top
   
PostPosted: Aug.07.18 12:59 pm 
Offline
Асуулт Самбарын Хvндэт Харуул
User avatar

Joined: Apr.13.08 11:52 pm
Posts: 7869
Location: NARAN TENGERT MANDAJ YURTSONTSIIG GIIGUULNE
өөртөө тохиолдож байгаа зүйлсийг
яг бичээд reddit ээр хайхаар
гараад ирэх юм
ийм зүйлс уншаад ирэхээр сэтгэл санаа дээрдээд ирэх юм lol
some girl
broke up with her boyfriends becuase of her past
like sexual life
her boyfriend asked how many guys have you slept with
her answer was 80 or something
ee burhan mine hahahha
tegged minii wife materialtai gej bodson ohin
hed baigaa bol gej bodood
zoruuleed uuriiguu bodson
bi ch bas zambal psda l daa neg angiig bol hangalttai duurgeh baih gej bodjiin
17+ deer gardag shig muisiin lektsiin tanhimd buh untsan ohiduuda suulgatsan lekts unshih yumsan
zarimiig n sanku ch baih shig
bi air uuriigoo bodson psda bn shuuu
and bi ter ohiniig yur n orhihoor shiidsen
hussen hun n bish yum shig sanagdsan
teged joohon zaigaa barina gej shiidseen
joohon down l bna
yagaaad tegj shiidsen be geher
she gold digger

_________________
MVP for a reason !


Top
   
PostPosted: Aug.07.18 1:00 pm 
Offline
Асуулт Самбарын Хvндэт Харуул
User avatar

Joined: Apr.13.08 11:52 pm
Posts: 7869
Location: NARAN TENGERT MANDAJ YURTSONTSIIG GIIGUULNE
psda
bi hip hop duunii ug bichtsiimuudaa hhha

_________________
MVP for a reason !


Top
   
PostPosted: Aug.07.18 1:08 pm 
Offline
Асуулт Самбарын Хvндэт Харуул
User avatar

Joined: Apr.13.08 11:52 pm
Posts: 7869
Location: NARAN TENGERT MANDAJ YURTSONTSIIG GIIGUULNE
ер нь
энэ сургамжнаас авахад
хэзээ ч бие биенийхээ өнгөрсөн лүү өнгийж бай :haha:
thdee ter uuruu l ungursnuu yriad bsan shd
tegsnee nemeed
naiz zaluu n bainga gadaad daguulj yvdag bsiin bhooo :frog:

_________________
MVP for a reason !


Top
   
PostPosted: Aug.11.18 11:05 pm 
Offline
Асуултын Архаг Мангас Гишvvн
User avatar

Joined: Aug.03.10 7:53 pm
Posts: 3553
мань нээрээ хааяа 1 орж ирж уншдышт ийшээ чинь хахаха за за мань чааг бүр саначлаа фб рүү юм бичээрэй андаа


Top
   
PostPosted: Aug.14.18 6:17 pm 
Offline
Асуулт Самбарын Хvндэт Харуул
User avatar

Joined: Apr.13.08 11:52 pm
Posts: 7869
Location: NARAN TENGERT MANDAJ YURTSONTSIIG GIIGUULNE
Xtr3me-MirAcLe wrote:
мань нээрээ хааяа 1 орж ирж уншдышт ийшээ чинь хахаха за за мань чааг бүр саначлаа фб рүү юм бичээрэй андаа

sainuu hoo asuultas garsan gj bodjila :haha:

_________________
MVP for a reason !


Top
   
PostPosted: Aug.14.18 6:19 pm 
Offline
Асуулт Самбарын Хvндэт Харуул
User avatar

Joined: Apr.13.08 11:52 pm
Posts: 7869
Location: NARAN TENGERT MANDAJ YURTSONTSIIG GIIGUULNE
How do you know that she's the one for you?
гэсэн асуулт байна
minii bodloor
everything is easy with her
bolzohdoo uulzahdaa hajuud baihdaa ch yu ch hiihgui zuger suuj bhad ch buh yum amarhan ymar ch huuramch tsarai huuramch zuil bhgui yg uuriinhuuruu
ymar ch bodold avtahgui zuger l jargaltai baigaag mederdeg
ymar uzegslentei bolhiig n haraal bmaar

_________________
MVP for a reason !


Top
   
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic  Reply to topic  [ 204 posts ]  Go to page Previous 14 5 6 7 8

All times are UTC+09:00


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 5 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to:  

Copyright Asuult.NET © 2000-2015.
Administrative Contact: Khundaga Khurelbaatar [hundaga@hotmail.com]
Tel: 1-888-303-4927, Fax: 1-888-406-2264.
Powered by phpBB © 2000-2015 phpBB Group. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited